Inzameling voor Stichting Uitdeelpunt Schiebroek

Iedere tweede zaterdag van de maand is er een inzameling voor Stichting Uitdeelpunt Schiebroek. We staan dan van 11:00 tot 12:00 op het Kerkplein voor de ingang van de kerk.

Helpt u mee om producten in te zamelen? Het gaat om lang houdbare levensmiddelen, verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen.

Stichting Uitdeelpunt Schiebroek (voorheen stichting UP) voorziet mensen in de regio van voedselpakketten en andere producten. Ook huishoudens in Lansingerland worden geholpen. De stichting helpt mensen die niet in aanmerking komen voor de Voedselbank maar wel behoefte hebben aan ondersteuning. Zie ook de website: uitdeelpuntschiebroek.nl.

Geeft u liever een gift? Dat kan via NL71 INGB 0396 0405 27 t.n.v. Stichting Uitdeelpunt Schiebroek, of via de diaconie: NL13 RABO 0106 6029 18 t.n.v. Diaconie Hervormde Gemeente onder vermelding van ‘Stichting Uitdeelpunt Schiebroek’. Heeft u vragen over deze actie? Stel ze gerust via email