STEIGERS

Hi, leuk dat je interesse hebt in STEIGERS!

Maak je je zorgen over de toekomst? Weet je eigenlijk niet wat je (nog) gelooft? Twijfel je aan God? Dan is STEIGERS er voor jou.

Wij zijn een kerk in uitvoering. Dat betekent dat we dingen net een beetje anders doen dan wat je gewend bent van een kerk. We vinden het belangrijk dat je jezelf op je gemak voelt, dat er niks van je verwacht wordt en dat je gewoon een uurtje kan komen opladen.

In de kerk gaat het over dingen die er doordeweeks vaak bij inschieten. We geven daarom de ruimte aan grote vragen en gevonden antwoorden over God, geloof en het leven. Wij willen met je meezoeken, want we geloven dat je samen meer kan vinden.

STEIGERS organiseert elke 2 weken een open samenkomst op zondag. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 30 jaar, maar we hebben geen leeftijdsgrens. Er komen jonge gezinnen, tieners en kritische 40-plussers.

We zien er naar uit je te ontmoeten!

Meer info en data:
instaemailwebsite