Kerk Digitaal

Diensten Thuis volgen
Onze erediensten zijn live en op een later tijdstip via het internet te beluisteren of te bekijken via Kerkdienstgemist.nl voor de video en audio uitzendingen. https://kerkdienstgemist.nl/streams/1520465

Belangrijk : Ga naar de website van Kerkdienst gemist op een gewone computer (niet op een smart phone) en maak een account aan en vraag toegang tot de diensten van onze gemeente.

Backup
In verband met de grote volumes op Kerkdienstgemist zou het kunnen zijn dat er storingen ontstaan. Om zeker te zijn dat u altijd kunt meekijken hebben we een andere optie:
– Video stream via youtube waar we als kerk een eigen kanaal hebben.

Collectes
De collectes zijn ook digitaal geworden, we gebruiken hiervoor GivtApp.net. U kunt direct geven via deze link GivtApp of door de Hervormde Gemeente Bergschenhoek te selecteren in de App.

Belangrijk: download eerste de Givt App op je eigen telefoon en kijk voor een snelle handleiding dit filmpje

Weekbrief
De weekbrief wordt vanaf 12 maart digitaal verspreid naar alle gemeente leden die hun mail adres hebben gedeeld en zich ingeschreven in de nieuwsbrief.  Inschrijven kan via deze link.