Welkom bij STEIGERS!

Wij zijn een kerk in uitvoering

STEIGERS is dé plek voor jongvolwassenen die op zoek zijn naar verdieping en verbinding in een eigentijdse setting. Bij STEIGERS komen we om de twee weken samen voor een open bijeenkomst waarin we op een moderne manier de diepte ingaan, zonder voorafgaande kennis van de Bijbel of traditie te veronderstellen. Onze Steigerpraat, een korte meditatie gebaseerd op Bijbelgedeelten, vormt een kernonderdeel van onze samenkomst. Maar STEIGERS is meer dan alleen dat; het is een levendige gemeenschap waar laagdrempeligheid centraal staat. Of je nu nieuw bent of een vaste bezoeker: bij STEIGERS voel je je thuis. Ontdek onze unieke benadering van geloof, waar ruimte is voor grote vragen, interactie en inspiratie om je geloof in actie te brengen. Kom langs en ervaar het zelf!

Adres: Kerkstraat 1, 2661 CB Bergschenhoek

We zoeken samen naar betekenis, want we geloven dat we samen meer kunnen vinden. We geven ruimte aan grote vragen over God, geloof en het leven.

In de kerk komen onderwerpen aan bod die normaal worden verwaarloosd. We geven daarom de ruimte aan grote vragen en gevonden antwoorden over God, geloof en het leven.

De STEIGERS-podcast

Wil je een indruk krijgen van een STEIGERS-samenkomst? In onze podcast kan je de Bijbellezing en meditatie van de STEIGERS-samenkomsten terugluisteren. Je kunt de podcast vinden op Spotify, Apple Podcasts en Podimo.

Meer dan een samenkomst!

We hopen samen met jou te bouwen aan een plek waar iedereen zich thuis voelt. Maar ook om elkaar eens te ontmoeten en om elkaar verder te helpen met onze levensreis.

Check ook de laatste podcast!