Onze kerk bevindt zich midden in het dorp van Bergschenhoek.
Adres:
Kerkstraat 1,
2661 CB, telefoon 010-5215610.

Via A12:
U kunt Bergschenhoek bereiken via de A12, afslag Bleiswijk. U volgt de N209 richting Rotterdam. U komt dan vanzelf afslag Bergschenhoek tegen (vanaf de A12 is dit de 4de kruising met stoplichten). U gaat hier rechtsaf en bij de rotonde (na ca. 30 meter) linksaf de Oosteindeseweg op. Aan het einde gaat u op de T-splitsing rechtsaf en op volgende T-splitsing links. De kerk bevindt zich nu aan de rechterkant van de weg.

Via A13:
Vanaf de A13 neemt u afslag Zestienhoven/Berkel & Rodenrijs. U volgt de N209 richting Berkel & Rodenrijs/Bergschenhoek. U komt dan vanzelf afslag Bergschenhoek tegen. Op de rotonde gaat u rechtsaf het viaduct onderdoor. Bij de volgende rotonde gaat u weer rechtsaf richting Bergschenhoek. U volgt de weg (Bergweg Noord) tot in het centrum. De kerk bevindt zich aan de linkerkant van de weg.

Via A16:
Vanaf de A16 over de Van Brienenoordbrug neemt u afslag Prins Alexander/ Capelle/ Hillegersberg , bij de stoplichten van de afslag gaat u rechts richting Hillegersberg. Bij de tweede stoplichten gaat u rechts richting Hillegersberg. U volgt de weg tot de stoplichten waar u links gaat richting Hillegersberg/ Schiebroek. U volgt deze weg (Molenlaan) tot de kruising met de Grindweg, waar u rechtsaf gaat. U volgt deze weg tot de rotonde, waar u linksaf gaat het viaduct onderdoor. Bij de volgende rotonde gaat u rechtsaf richting Bergschenhoek. U volgt de weg (Bergweg Noord) tot in het centrum. De kerk bevindt zich aan de linkerkant van de weg.