Kennismaking

Indien u pas in Bergschenhoek bent komen wonen, nodigen we u van harte uit om eens een bezoek te brengen aan één van onze kerkdiensten of andere activiteiten.

Wilt u meer informatie over onze kerkdiensten, de liederen, creche kijkt u dan bij “Rondom de kerkdienst“.

Een korte opsomming van alles wat u moet weten over Hervormde Gemeente van Bergschenhoek:

• De hervormde kerk bevindt zich in het centrum van het dorp. Er is ook een gedetailleerde routebeschrijving beschikbaar onder “Routebeschrijving“.
  • Onze Hervormde Gemeente heeft samen met de Hervormde Gemeente van Bleiswijk een eigen kerkblad, het Kerknieuws. U kunt zich hierop ook laten abonneren. Kijk hiervoor bij “Kerknieuws“.
  • Als u zich in onze gemeente wilt laten inschrijven, kunt u contact opnemen met de kerkelijke ledenadministratie.
  • Als u (hernieuwd) kennis wilt maken met het christelijk geloof, dan wijzen we u op de Alpha cursus en Open Kring.

Zoekt u contact met onze gemeente of wilt een gesprek, neemt u dan contact op met een van ons. Onze gegevens vindt u op de contactpagina.