Shining

Het Christelijk Gemengd Koor “SHINING” is in december 2006 opgericht door een aantal enthousiaste zanglustige mensen uit de hervormde gemeente

Het koor staat o.l.v Matthijs Breukhoven sinds April 2019

Matthijs is enthousiaste jonge talent volle dirigent uit Rotterdam en tevens organist in Bergschenhoek en omgeving.

Het ledental van het koor varieert tot zo 45 leden en wordt muzikaal begeleid door een keybord/Piano en dwarsfluit

Shining zingt zowel Nederlandse- als Engelstalige liederen en verschillende oratoria oa:David, De schepping, Ruth, Van Liefde ongekend, Winter Rose en in De Volheid Van De Tijd.

Ons repertoire kun je omschrijven als een modern- breed aansprekend- en vlot met speciale aandacht voor de inhoud van de tekst. Dit houdt in dat wij naast rustige gedragen liederen ook vrolijke en vlotte liederen ten gehore brengen.

Ook treed het koor regelmatig op in kerkdiensten en in Ziekenhuizen maar ook verzorgingscentra.

Wij repeteren op woensdagavond van 19.45 uur – 22.00 uur in de achterzaal van de Hervormde kerk. Ter kennismaking zijn de eerste paar 3 avonden snuffelavonden, zonder enige verplichting kun je bekijken of ons repertoire je aanstaat en je proef dan gelijk de sfeer op het koor.

Je bent van harte welkom!

Heb je een vraag of wil je andere inlichtingen neem dan contact op met Arja Steenwijk 0628133366 of email

Of kijk op de website van het koor www.cgk-shining.wixsite.com/bergschenhoek