JOR

JOR is vanaf begin 2011 weer open! Het JOR is een ruimte die regelmatig op zaterdagavond open staat voor alle jongeren vanaf 16 jaar. Maar het is niet zomaar een ruimte, het is een erg gezellige soos/café. En het onderscheidt zich van andere uitgaansgelegenheden doordat het gedaan wordt vanuit een christelijke doelstelling. Kortom een hedendaagse ontmoetingsplaats waar (christelijke) jongeren zich thuis kunnen voelen.

Buiten de gewone avonden om organiseren we ook speciale avonden met uiteenlopende thema’s, van de middeleeuwen tot een luxe galafeest. Maar voor het echte gevoel moet je gewoon eens langs komen. Zaterdagavond (eenmaal in de 2 weken) ben je welkom vanaf 20.30 uur in de schitterende ruimte boven in de kerk. (De ingang zit bij de parkeerplaats achter de kerk).

Voor meer info: email