Tim & Rank

Tim & Rank is een jeugdclub voor jongeren van 12 t/m 17 jaar.

Bij Tim & Rank kun je je vrijdag avond doorbrengen met je vrienden of nieuwe vrienden maken.

De club is op vrijdagavond in één van de ruimten van de kerk.De avond begint om 19.30 uur en eindigt om ongeveer 20.45 uur.

De avonden zijn heel divers. Zo hebben we leuke uitjes maar behandelen we ook serieuze onderwerpen zoals vriendschap, hemel vs. hel, wat Jezus voor je betekent etc.

Ook doen we vaak een spel of gaan we op de creatieve tour. Dus eigenlijk voor ieder wat wils.

Het hoogtepunt van het seizoen is het spectaculaire kamp. Dit vindt plaats rond de hemelvaartsvakantie. We gaan dan met alle leden naar een kamphuis, en beleven daar echt een top tijd. Zo hebben we altijd een dropping een actieve dag en natuurlijk de zwembaddag. Ook gaan we met elkaar in gesprek over een bepaald thema en bekijken dit vanuit de bijbel en hopen zo verder te groeien in het geloof.

Kortom zorg dat je er bij komt. Hieronder nog alle info kort op een rijtje

Wanneer? Elke vrijdagavond, behalve tijdens de vakanties

Hoe laat? Van 19:30 uur tot 20:45 uur

Waar? In de bovenzalen van het kerkgebouw

Wat kost het? € 45 contributie per jaar en ca. € 55,- voor het 3-daagse kamp

Jij bent altijd welkom! Kom gewoon eens een keertje langs!